فقط برگرد
نويسنده :niloofar
تاريخ: پنج شنبه 25 فروردين 1394 ساعت: 14:56

امپراطورممممممم یه خواهش دارم نگو نه لطفا

برگرد فقط همین برگرد تا ببینی همه چی درس میشه مثه روزه اولش خیالت راحت فقط برگرد

برگرد تا سرمو بالا بگیرم بگم دیدید امپراطورم برگشت...



نظرات شما عزیزان:

arman
ساعت5:43---3 ارديبهشت 1394
من عقابی بودم


که نگاه یک مار، سخت آزارم داد

بال بگشودم و سمتش رفتم

از زمینش کندم

به هوا آوردم

آخر عمرش بود که فریب چشمش، سخت جادویم کرد

در نوک یک قله، آشیانش دادم

که همین دل رحمی، چه بروزم آورد

عشق، جادویم کرد

زهر خود بر من ریخت

از نوک قله زمین افتادم

تازه آمد یادم،

من عقابی بودم...
پاسخ:مرسی از اینکه اومدید بازم به ما سر بزنید در ضمن مطلبتون هم خیلی زیبا بود


ساحل(دلنما)
ساعت17:38---25 فروردين 1394
وبلاگ خیلی خوبی داری عزیزم
پاسخ:مرسی عزیزم بازم به ما سر بزن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوع: ,
درباره من
امپراطوره عاشقتم تا ابد
تازه ترين مطالب
نويسندگان
ابزارک هاي وبلاگ
قالب وبلاگ

 RSS 

کد ِکج شدَنِ تَصآویر

کداهنگ برای وبلاگ


کد آهنگ های بهزاد پکس
دانلود آهنگ جدید